Directieassistent(e) (m/v)

Location: Brussel, 1000, Belgium
Date Posted: 15-11-2016
Als Federale Verzekering onderscheiden we ons door onze originele en zelfstandige structuur van het type “onderlinge verzekeringsmaatschappij”. Door deze vorm laten wij onze klanten delen in de winst, de restorno’s.
 
Federale Verzekering is dus niet zomaar een verzekeringsmaatschappij. Al meer dan 100 jaar kiezen we voor de menselijke aanpak, en dat voel je, ook als werknemer. Zo beheren al onze collega’s hun dossiers van A tot Z. Op die manier krijgt iedereen de kans om een brede vakkennis op te doen. En zoals we dicht bij onze klanten staan, werken we ook nauw samen met elkaar.
 
Om onze interne afdeling “Algemeen Secretariaat” te versterken, zijn we momenteel op zoek naar een
 
 
Directieassistent(e) (m/v)
 
 
Functie               

De directieassistent(e) neemt de volgende dagelijkse taken voor zijn/haar rekening, in samenwerking met de andere directieassistente :
 
  • Bijstaan van en agenda- en meetingmanagement van verschillende leden van het Executive committee;
  • Algemene administratie: opmaken presentaties (in PowerPoint), vertalingen, facturatie, onkostennota's, boekingen hotel & transport;
  • Organiseren meetings (raden van Bestuur/ directiecomités/…) : voorbereiden & organiseren (agendapunten opvragen, uitnodigingen versturen, reserveren zaal, ontvangen en begeleiden van bezoekers);
  • Organiseren van recepties/algemene vergaderingen;
  • Algemeen secretariaat : administratieve ondersteuning van de juridische adviseurs, database bijhouden, overeenkomsten en andere documenten klasseren,… .
 
Profiel
 
  • U beschikt minimum over een Bachelor diploma, bij voorkeur richting Office Management;
  • U kan reeds 5 jaren relevante ervaring voorleggen als Directiesecretaresse/ Personal Assistant / Management Assistant, bij voorkeur in het algemeen secretariaat van een vennootschap. Ervaring in de financiële sector vormt een pluspunt.
  • U hebt een uitstekende kennis, zowel mondeling als schriftelijk,  van het Frans en het Nederlands;
  • U kan vlot overweg met MS Office pakket (Word, Excel en PowerPoint);
  • U bent te omschrijven als een professioneel, gedreven en enthousiast persoon.
  • Uw discretie, organisatorische vaardigheden, nauwkeurigheid, proactiviteit en stressbestendigheid maken van u de ideale rechterhand.
 
Aanbod
 
  • Een contract van onbepaalde duur, voltijdse tewerkstelling.
  • Een interessant salarispakket met diverse extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, vergoeding voor woon-werkverkeer, eindejaarspremie, anciënniteitspremie, cadeaucheques voor Sinterklaas en Kerstmis en vakantiestages voor de kinderen van het personeel)
  • Een functiespecifieke opleiding wordt voorzien
  • Een job binnen een bedrijf waar rechtstreeks contact en menselijkheid centraal staan
  • Je werkplek is een karaktervol gebouw in het centrum van Brussel, vlakbij de bruisende Grote Markt en het Centraal Station
Contact: sofie.moons@federale.be - 02/509 01 97
this job portal is powered by CATS